Welcome To MiSta HaFifi Blog
KeHidupaN PenuH PanCaroba

Selamat Datang KeDunia Blog : MyNukilan

12.02.2009

Nukilan Yang Pertama Bagi Aku

Nama Ku Mohamad Hafifi b Ahmad Keflee..

Ini adalah penulisan blog aku yang pertama..Pada mulanya aku tak tau nak buat ape dgn blog ni.Banyak sebenarnye aku nak tulis tapi tak tau nak start ape.

Ok Aku rasa untuk hari ini adalah hari yang bermakna untuk aku.Dengan kehadiran blog ni ia bertambah bermakna untuk aku..Dari blog ni dapat a aku meluah ape yang aku nak cerita.hahahah…

Setiap yang hadir dalam diri aku ni..tah a..susah nak aku ceritakan…

Setiap cerita membawa pelbagai maksud.

Akan ku ceritakan….

Ini testing…sja….hahahah…

salamz…

No Responses to “Selamat Datang KeDunia Blog : MyNukilan”

Leave a Reply

