Welcome To MiSta HaFifi Blog
KeHidupaN PenuH PanCaroba

Hari Ini semalam Esok dan MEndatang

salamz dan heloo kepada rakan2..semua…hari ini semalam esok dan mendatang….sori la kepada rakan2. kerana lama dah aku tak update blog ni…
Blog yang kesunyian dengan catatan hidup..mengapa membawa seribu erti…

Untuk bulan ini..aku agak sibuk dengan catatan, study yang telah menimpa2..keatas diri ku..
Asg yang begiitu bombastik…menyenyebabkan aku lemah semangat..Punye la susah nak buat..mungkin aku buat last minit kot..2 yang susah..

heheh..tak pe..at list aku siap juga..

27.4.2009..
adalah tarikh aku start latihan industri..
tah ape yang aku akan dapat nanti…
doa2kan la ye..
hehehehehe

Sebulan yang membawa beribu erti kesepian..
Kenapa ..mengapa…aku ni..telah mencungkil banyak rasia..
aku sunyi..mungkin telah takdir..menyebabkan aku sunyi…
sunyi dengan kesibukkan ..sunyi dengan semua..
alo ai…
tak pe..aku gumbira melihat rakan2. ku gembira…

Memancing..
AKu dan Parau telah balik ke lumut dan kite orang pi mancing..
ni adalah first time aku mancing naik bot..hehehe..
mak dan ayah aku tak tau ..senyap2 sudah..
heheheh
Selama ni aku selalu gak pi mancing..tapi kat persisiran pantai je..tak pe..pengalaman membuatkan aku
dewasa..
heheheh

ok.la aku pun dah ngantuk ni…ngantuk dengan keletihan memikirkan keadaaa.hehehe

salamz…

No Responses to “Hari Ini semalam Esok dan MEndatang”

Leave a Reply

